Formación de traballadores e profesionais

A formación é unha inversión, un apoio para o cumprimento dos obxectivos empresariais e do Plan de Empresa, un medio para mellorar a competitividade e a adaptabilidade da organización e das persoas que traballan nela.

Impulsar certas habilidades nos nosos colaboradores pode ser de gran utilidade para as organizacións. Entre elas:

  • Xestión e planificación do tempo
  • Intelixencia emocional ao servizo da organización
  • Xestión do estrés
  • Prevención de riscos laborais
  • Calidade e atención ao cliente
  • Habilidades sociais e de comunicación

Importancia da formación

Para o traballador
  • A formación é o medio para adquirir coñecementos, destrezas e habilidades

  • Permítelle unha maior integración no seu equipo e na propia empresa
  • Coñecer novos métodos de traballo fai que se manteña ao día e que conserve o seu posto de traballo
  • Posibilita o desenvolvemento persoal e profesional e o seu recoñecemento: promoción, status, salario…
  • Permite a participación na empresa e a mellora no nivel de eficiencia na súa área: aportar ideas, mellorar procesos…

Para a empresa
  • Supón a satisfacíón de necesidades internas

  • Posibilita a transmisión e consolidación da cultura empresarial e os seus valores
  • Mellora a competitividade, produtividade, rendibilidade e calidade
  • Capacita e integra ás persoas nos seus postos de traballo, nos seus equipos e na cultura da empresa
  • Permite adaptarse aos cambios do mercado e do entorno